GALERIJ

VERHUURDOCUMENTEN

algemene info lokaal

GELIEVE ALTIJD EERST DE AGENDA TE CONTROLEREN VOOR U ONS CONTACTEERT

De Sjorre is een nieuwbouw, afgeleverd in de zomer van 2017. Op de gelijkvloers bevindt zich een centrale polyvalente zaal van 150m². Daarrond bevinden zich 3 kleinere lokalen van 25m³, een ruime keuken van 30m² met opslagruimte, sanitaire blok en inkomhal. Buiten is er naast het terrein ook een overdekte koer van 150m² beschikbaar.

De keuken is voorzien van een gasfornuis, gasoven, mobiele werkbladen, frigo en diepvriezer. De handleiding voor deze toestellen zijn aanwezig ter plaatse. Ook is er keukengerei voor 60 personen beschikbaar.

In de sanitaire blok zijn zowel voor de jongens als meisjes mogelijkheden om te douchen. Er zijn ook aangepaste voorzieningen voor andersvaliden. (3 douches in totaal)

Op de eerste verdieping is nog een vierde lokaal van 40m² beschikbaar.

Maximaal aantal personen die mogen overnachten (40-45)

Rondom het lokaal is er een ruim grasveld beschikbaar. Voor verdere info kan bijkomend contact opgenomen worden met de huurverantwoordelijken.

Wij verhuren niet voor een leidingsweekend.

Belangrijke info!

Wij geven op vrijdagavond activiteit aan onze +12 leden. Dit wilt zeggen dat wij tot 22 uur in ons lokaal aanwezig zijn. Als u ons lokaal wilt huren voor een weekend dan moet u daar rekening mee houden. Jullie mogen in ons lokaal vanaf +/- 19u30 maar het zou kunnen dat sommige lokaaltjes bezet zijn door onze eigen leden. Als jullie hieromtrent nog vragen hebben mag u ze altijd stellen in de kader 'andere reden of extra vragen?'

Neem contact op met ons!
Voor welke gelegenheid wilt u ons lokaal huren?

Bedankt voor de inzending!